Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Fia - 13 oktober 2009 21:11

ja de är vad min lilla stella tjatar om hela dagarna, Hon har fått en låssas kompis, de låter så gulligt då hon pratar  om henne för mej, men sammtidigt är de Jobbigt för hn bara pratar och pratar och hinner knappt me att andas . !!

 Hennes syster gör allt, och hon  leker i sitt rum me sin syster, Fattar inte vad hon får allt i från,  men hon är alldeles för underbar min lilla tjej, <3

  Hon har frågat mej ett par gånger om hon inte kan få en syster ??  Mitt svar är klart NEJ !!   du har ju en bror säger ja,  men ja jag vet men mamma ja vill ha en syster?        Camilla sa till henne men stella de är ju bättre med en bror ! För tänk om du får en syster så skulle hon ju ta dina saker, docker ja i hennes rum alltså haha, vi prata bort henne lite,  så hon börja ju fundera lite  då ja pratat me henne, Så hoppas bara inte hon går till dagis och säger att hon ska få en syster *asg*   de skulle ju bli lite fel........  Men men, vi får väll se hur  de  utvecklas me  stellas "kompis"


 I går var de fullt upp här på kvällen, ja baka Snoddas och coccos kakor,  Eller camilla gjorde väll de mesta på cocos kakorna, Tusen tack för hjälpen !

   och i dag har ja jobbat,   efter jobbet var ja till körskolan och körde buddel lektion,  det gick kanon bra, men  fy fan ja kommer verkligen bli runerad på de här ??     pengarna bara drar i väg . men de är en bra sak i mitt liv att skaffa faktist, så de får bli så,

Så själv är man helt slut, känns som man går in i väggen snart,  skulle behöva semester i  2 veckor långt borta, men så är inte fallet,  allt tar min energi, jobbet familjen och körkortet, hinner ju knappt sova,  sen kliver ja upp kvart över 4 varje morgon, Ska  de behöva vara så här ??? 

 men men de blir väll bättre me framtiden !

nu ska ja se klart på tv sen blir de SOVA !!!!!!!!!!!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vilken årstid gillar du bäst !!
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards